21 Mayıs 2013 Salı

Kurabiye Canavarı Kolye



Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba. Polimer kil ile çok fazla uğraşmaya başladığımdan beri oje sürmeyi bıraktım. Polimer kil ojenin yapısını bozduğundan hem de fırsat bulamadığımdan artık pek desen yapamıyorum. 
Blogumda polimer kil ve camdan yaptığım ürünlere de yer vereceğim artık. Sipariş üzerine yapıp satıyorum da, almak isterseniz sefilfare3@gmail.com adresine mail atabilir, tumblr adresimden ulaşabilir veya facebook adresime mesaj atabilirsiniz.

Kurabiye canavarı hep çok sevmişimdir ben. İnternette sürekli gördüğüm kurabiye küpeleri yaptıktan sonra bunların bir de canavarı olmalı dedim. Canavarını da kolye haline getirdim.

Hatta bir de kitap ayracı var;



Ayracı birinin isteği üzerine yapmıştım, kendisine paketlendi gönderildi. Ama yaptıktan sonra çok beğendiğim için hemen kendime de yaptım aynısından :)


Renkli günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder