5 Eylül 2011 Pazartesi

pacman oje




pacmanım

Zemini için 2 kat siyah oje sürdüm.

Pacman için;
Flormar nail art NA02 sarı oje ve ince uçlu fırça ile önce pacmanın dışını çizdim.
Kalın uçlu fırça ile içini boyadım. Rengin net olarak belli olması için sarı ojeyi 2 kat sürdüm.
Sarı oje tamamen kurduktan sonra siyah oje ve ince uçlu fırça ile pacmanın gözünü yaptım.

Yaratık için;
Beyaz oje ve ince uçlu fırça ile yaratığı çizdim. ojeyi 2 kat sürdüm.
Beyaz oje tamamen kuruduktan sonra flormar 430 numaralı mavi oje ile beyazın üzerini düzelterek boyadım.
Beyaz oje ile gözlerini, siyah oje ile gözbebeklerini yaptım.

Ayrıca; bi kırmızı bi de mavi yaratık yaptım ben. Kırmızı için de pastel 98 numaralı oje kullandım.

Kiraz için;
Yine önce beyaz oje ile kirazı çizip içini boyadım. Çizgiler ince olduğundan tek kat sürmek yeterli oldu.
Beyaz oje kuruduktan sonra nivea calcium power kırmızı oje ile kirazı boyadım.
Flormar neon colors N007 numaralı yeşil oje ile kirazın sapını boyadım. 

Bir de:
Diğer tırnaklarıma pacman vidası gibi gözüksün diye beyaz oje ile böyle nokta koydum.

bunlar da kullandığım ojeler
Son olarak; hepsinin üzerine matlaştırıcı oje sürdüm ben. Parlak halinden daha net oldu bence, bi de daha çabuk kuruttu.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder