6 Eylül 2011 Salı

fare



fare

Zemini için tek kat flormar 412 numara oje sürdüm. O kuruyunca tırnağımın uç kısmını, üçgen şeklinde, peynir dilimi gibi olsun diye, flormar 420 numaralı oje ile boyadım. Sarı oje açık  renk olduğundan 2 kat sürdüm.


Siyah ile beyazı kendi çapımda karıştırıp yaptığım gri ojeyi kullanarak ince uçlu fırçayla önce farenin çevresini ve kuyruğunu çizdim sonra içini boyadım. 


Gri ojeye birazcık siyah ekleyip koyu gri yaptım, ince uçlu fırça yardımıyla kulaklarını yaptım. Flormar neon serisi N008 numaralı oje ile burnunu, siyah oje ile de minik nokta halinde gözlerini yaptım.



Flormar 20 numara oje ile peynire benekler yaptım delikli gibi gözüksün diye.

Son olarak; üzerine bir kat matlaştırıcı oje sürdüm, parlak halinden daha net ve güzel oldu, bence.


 Renkli tırnaklar dilerim :)




4 yorum:

  1. canım bu süpper olmuş.Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. İnce uçlu fırçayı nasıl temin ediyoruz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. flormarın nail art serisi olarak çıkardığı ojelerin ince uçlu fırçalarını kullanıyorum ben. ya da hobi malzemesi satan yerlerde suluboya için olan ince uçlu fırçalarla da oluyor. ebaydan alanlar da var sanırım ama ben almadım.

      Sil