10 Ağustos 2012 Cuma

nananananananananananananana BATMAN




batman
"Dark Knight Rises" filminin de vizyona girmesini fırsat bilip Batman'li oje yaptım bu sefer de. Bayağı uğraştırdı, kuruması da saatler sürdü ama, bir hafta çıkarmadım tırnaklarımdan. Çizgi roman karakterlerini de çok sevdiğimden, şu ana kadar ki en sevdiğim desen bu oldu :)


Baş parmaklarım hariç diğer 4 tırnağıma Flormar 417 numaralı ojeden 1 kat sürdüm. 


Siyah oje ve ince uçlu liner fırça ile çeşitli uzunlukta dikdörtgen binaları yaptım. 


Flormar supermatte serisi M127 numaralı oje ile binaların sağ taraflarına gölgelerini yaptım. Binadan çıkan ışık için de beyaz oje sürdüm. 


Işık için beyaz sürdüğüm yerin üzerine Golden Rose 209 numaralı sarı ojeden 2 kat sürdüm. Tamamen kuruyunca, Batman'in sembolünu yaptım. Daha önce bahsettiğim Rapido kalemi ile çizip, üzerini siyah oje ile boyadım.
Binaların camları için; Beyaz ve sarı ojeden biraz karıştırıpi noktalama aleti ile noktalar yaptım.


Baş parmaklarıma Batman kafası çizdim. Zemini koruyucu oje olarak bıraktım. Flormar'ın sararma engelleyici ojesini kullanıyorum bu sıralar. Yine rapido kalemi ile çizdikten sonra üzerini siyah oje ile boyadım.


Siyah tamamen kuruduktan sonra beyaz oje ile gözlerini yaptım, net olması için 2 kat sürdüm. Boyun kısmını siyaha biraz gri karıştırarak daha açık yaptım. Tırnağın boş kalan kısımlarını da 2 kat sarı oje ile boyadım.

Son olarak üzerine bir kat parlatıcı oje sürdüm.

Umarım beğenirsiniz.

nananananananananananana renkli tırnaklar dilerim :)



2 yorum: