15 Ağustos 2013 Perşembe

nom nom nom Kurabiye Canavarı Çekilişi


Sevimli bir çekilişle geldim ben bu sefer. Kazananın isteğine göre ya kolye ya da ayraç vereceğim.
Yine yurt içi genelinde bir çekiliş, kargo ücretini de ben ödüyorum. 1 Eylül Pazar günü katılım için son gün. Katılmak için yapmanız gerekenler ise;
1) faredensatilik.tumblr.com blogumun takipçisi olmanız veya facebook sayfamı beğenmeniz şart
2) Çekilişi blogspotta, tumblrda veya facebookta fotoğraflı olarak duyurmanız şart.
İki yerde birden takip edip paylaşırsanız 2 hak, 2 şans.
3) Blogunuzda veya facebookunuzda faredensatilik sayfamla ilgili çekilişten ayrı olarak 1-2 cümlelik yazı yazıp reklamımı yapmanız. Yazanlara fazladan 3 hak vereceğim. Yapmanız şart değil.
4) Son olarak da bana facebook, tumblr veya sefilfare3@gmail.com adresinden ”Çekilişe katılmak istiyorum.” diye mesaj atın, kaç yerde paylaştığınızı söyleyin, yazdıysanız eğer; yazının linkini atın. (Mutlaka atın, mesajları saklayıp listeyi oradan oluşturuyorum çünkü.) 
Bu kadar. 
Fareden sevgilerle, bol şans ve canavarlı günler diliyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder