9 Mayıs 2012 Çarşamba

kuş kafesi


kuş kafesi
Öncelikle bütün tırnaklarımı sünger baskı oje tekniğini kullanarak maviden sarıya geçişli bir şekilde boyadım.Nasıl olduğuna gelecek olursak;


İlk önce her tırnağıma 2 kat beyaz oje sürdüm. Beyaz yerine açık renkli başka ojeler de kullanılabilir tabi.
Beyaz ojenin tamamen kuruması gerekiyor, yoksa bozuk çıkıyor. 


Gerekli malzemeler de şöyle ki; bir adet makyaj temizleme süngeri, aslında bulaşık süngeri de olur ama bunun dokusu daha yumuşak daha güzel olduğundan, oje daha güzel yayılıyor bu teknikle yapınca. Sonra istenilen renklerde oje; ben Elegant 352 numara ve Flormar 20 numara kullandım. Flormarın bu ojesini 5 sene önce falan almıştım ben hala böyle bir rengi var mı bilmiyorum.



Süngere önce bir parça mavi sonra bir parça kahverengi oje sürdüm. Kahverengiyi mavinin üzerine biraz taşacak şekilde sürdüm.




Süngeri döndürerek tırnağıma sürdüm, çok bastırınca süngerin izi çıkıyor, bastırmadan yapmak gerekiyor. 


Sonucu da böyle oldu. Etrafı biraz pis ama onları da asetonlu kalem ve pamuklu çubukla temizledim.
Süngeri bir kere kullanıp atmaya gerek yok, her noktası ayrı ayrı kullanılabildiği gibi oje sürülmüş olan yerler de oje kuruyunca tekrar kullanılabiliyor.

Desene dönecek olursak;


 Bütün tırnaklarımın ucuna Flormar supermatte M127 numaralı oje ile french yaptım. Yüzük parmaklarıma kuş kafesi çizdim, diğer tırnakları bu şekilde bıraktım ben.


Aynı flormar oje ve ince uçlu fırça ile tırnağın çevresine ince bir şerit geçtim. Tırnağın dip kısmını da kafes tepesi olacak şekilde boyadım.


Tırnağın ortasına kafes kapağı için bir dikdörtgen çizdim. Yanlardan yay şeklinde kafesin tellerini çizdim.


Kafesin yatay ve düşey tellerini tamamladım.


Ve kuş çizdim, sembolik bir kuş oldu tabi :) Siyah oje ve ince uçlu fırça ile çizdim onu da. Göz kısmıa beyaz bir nokta, gagası için de Orly cotton candy 40730 numaralı oje ile daha büyük bir nokta yaptım.

Son olarak bir kat parlatıcı oje sürdüm.

bunlar da kullandığım ojeler

Renkli tırnaklar dilerim :)





4 yorum:

  1. Oh super cute.
    Are you inspiret by robin moses?
    I saw she made this design to..
    You dit a good job because it look simular as the design from Robin Moses!! Really good and beautiful!
    xx
    Iris

    YanıtlaSil
  2. Thank you. yes I inspred from her video with the bird cage.

    YanıtlaSil