26 Nisan 2012 Perşembe

bundle monster disklerim


Amazon'dan sipariş verdiğim Bundle Monster disklerim geldi:) Aslında bir ay kadar önce gelmişti fakat anca fırsat buluyorum buraya yazmaya. Ne siparişimde ne de geliş süresinde hiç bir problem yaşamadım. Diskler de gayet sağlam. Hatta belirttikleri tarih aralığından 15 gün önce geldi, hiç beklemiyordum çok mutlu oldum. Aldığım gibi bir sürü desen yaptım, ilerleyen günlerde onları da paylaşacağım.

Desenler gayet net bir şekilde çıkıyor. Sadece tırnağı tam kaplayacak olan dikdörtgen desenler biraz ufak, yani benim tırnaklarıma ufak geldi. En kısa halinde bile tam yetmiyor, tek problemi bu. Ayrıca diğer disklere göre baya ucuz tanesi 1.2 dolara falan denk geldi sanırım aldığımda, tavsiye ederim  :)


Renkli tırnaklar dilerim :)




5 yorum:

  1. Satıcı linki alabilir miyim bende istiyorum bu setten .) Banada küçük gelır o zaman dıskler benımde tırnaklar uzun.. Ve güle güle kullan .)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) amazon'da satıcı adı da bundle monster. amazonun arama kısmına bundle monster yaz, direk diskler çıkıyor zaten, 2 ayrı set var 21lik ve 25lik, ordan beğendiğini seçebilirsin :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler alternatif arasına aldım .)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba.. Ben de sipariş vereceğim ama Türkiye'ye kargo parası ne kadar tutuyor biliyor musunuz bu disklerin? Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. 3 dolar civarı tutmuştu yanlış hatırlamıyorsam benimki. yavaş gönderim olanı seçmiştim. daha çabuk gönderim için kargo parası daha fazla oluyor.

    YanıtlaSil