10 Mart 2012 Cumartesi

kara kedi


kara kedi


Zemine 2 kat Nivea Turbo Colour serisi 12 numaralı ojeden sürdüm.


Siyah oje ile kedinin kafasını ve kulaklarını boyadım.



Kafası kuruyunca noktalama aleti ve beyaz oje ile gözlerini yaptım. Sonra siyah oje ile göz bebeklerini yaptım. Birazcık hüzünlü gözüksün diye yukarı doğru yaptım göz bebeklerini.


Gözlerine parlaklık vermek için göz bebeklerine minik beyaz noktalar yaptım. Gözleri çok katlı olduğundan kuruması epey vakit aldı gerçi :)


Minik noktalama aleti ve zemin için kullandığım kırmızı oje ile burnunu yaptım.


Son olarak üzerine bir kat matlaştırıcı oje sürdüm. Böyle desenler daha önce de dediğim gibi mat olunca daha düzgün gözüküyor bence. Mat oje ayrıca kurumasını da çabuklaştırıyor.

bunlar da kullandığım ojeler
Renkli tırnaklar dilerim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder