26 Mart 2012 Pazartesi

yaprak


Disklerimle ilk denediğim desen bu oldu. 

Zemine 2 kat konad R25 neon yellow oje sürdüm. Konadın ojelerini de ilk defa kullandım, açıkçası flormarın sarısından hiç bir farkı yoktu, sadece daha pahalıydı. Belki neon etkisini daha fazla görürüm dedim ama o da pek belli değildi. Gerek yokmuş yani almama. Güzel renkler var ama, daha ucuz markalarda da aynıları bulunabilir.

 Üzerindeki yaprak deseni için de Nivea calcium power 36 numaralı oje ile Konad siyah baskı ojesini kullandım.

Desen için de S3 numaralı diski kullandım. Zaten ilk kullanışımda üzerini çizik içinde bıraktım.

bunlar da kullandığım ojeler
S serisindeki şekillerin hepsi tam net olarak çıkmıyor, bazı şekilleri bir türlü çıkaramadım. M serisi diskleri daha kaliteli geldi bana. Amazondan Bundle Monster disk sipariş verdim bir de, şimdi onların gelmesini bekliyorum :)

Renkli tırnaklar dilerim :)




5 yorum:

  1. Bende bu disklerden istiyorum aslında internete pek güvenmiyorum ama :(

    YanıtlaSil
  2. @ Bethany, thank you :)

    @ Ecrin, bir sürü siteyi kurcalayıp aldım ben, gelirken hiç bir problem yaşamadım. hatta bir sitede bağlantım koptuğu için 2 kere ödeme yapmışım farkında bile değildim, aradılar ertesi gün uyarıp, paramı iade ettiler.

    YanıtlaSil
  3. ojen kuruduktan sonra cilanı sürersen akma problemini yaşamazsın. niveanın ojelerini nereden aldın çok ilgimi çekti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akma cila markası ile ilgili, bütün markaları denedim neredeyse 1-2 marka kurusa bile akıtıyor deseni. Nivea ojeleri boyner'den ve carrefour'dan almıştım, ama ben 5 sene falan önce aldım hala üretiliyor mu bilemiyorum o yüzden :)

      Sil