3 Mart 2012 Cumartesi

çizgi ve lolipop kolye


çizgi
Yazın yaptığım bir desendi bu. Lolipop kolyeyi de fimodan kendim yapmıştım, fimoya merak sardığım sıralarda. Hala meraklıyım gerçi ama, vakit bulamıyorum artık maalesef pek bunlara. Yazın boştum habire bunlarla uğraşıp üretiyordum, Bir sürü hamur aldım, sonra çalışmaya başladım, odamın köşesinde öyle bekliyorlar ben yapıyım diye. Artık fırsat buldukça yapmaya devam edicem, yeni takılara ihtiyacım var :) 

Zemine 2 kat Flormar 420 numaralı ojeden sürdüm.




Sarı oje kuruduktan sonra sırasıyla, siyah, pembe, yeşil, mavi, turuncu oje ile çizik attım. Pembe için Flormar Neon serisi N008 numara, yeşil için Flormar nail art serisi NA07 numara, mavi için Flormar nail art serisi NA08 numara, turuncu için de Flormar nail art serisi NA03 numaralı ojeleri kullandım.

Son olarak; üzerine bir kat matlaştırıcı oje sürdüm. Umarım beğenirsiniz :)

Renkli tırnaklar dilerim :)





4 yorum:

  1. fimo hamurunu nerden alıyosun :D
    hamur kendimi renkli sen mi renklendiriyosun :)
    fiyatları nasıl ve harikasın .d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. her rengi var hamurun, ben bir kaç renk alıp karıştırıp tonlarını yapıyorum. hobi malzemesi satan yerlerde oluyor genelde. sculpey marka kullanıyorum ben fimo yerine onun renkleri daha güzel. http://www.tahtakalehobi.com/ buradan alıyorum. fiyatları da aldığın yer ve markaya göre değişiyor.

      Sil