3 Aralık 2011 Cumartesi

calimero oje

calimero


Zemine 2 kat beyaz oje sürdüm.

Siyah oje ile kafasını yaptım. Bunu da dalgalanmasın diye 2 kat sürdüm.


Noktalama aleti ile önce göz çevresini, sonra gözbebeklerini yaptım. Gözleri için Flormar 423 numaralı oje, gözbebekleri için ise Golden Rose 131 numaralı oje kullandım.

Golden rose 95 numaralı oje ve ince uçlu fırça ile gagasını yaptım. Rengi belli olsun diye bunu da 2 kat sürdüm.

Siyah oje ve ince uçlu fırça ile kafasına çizikler atarak yumurtanın çatlaklarını yaptım.

Son olarak ; tamamen kuruyunca üzerine bir kat parlatıcı oje sürdüm.

bunlar da kullandığım ojeler

Renkli tırnaklar dilerim :)



1 yorum:

  1. inanılmaz güzel bir bloğun var. takibe aldım. Ben de bloğuma beklerim. Sevgiler..

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil