16 Eylül 2011 Cuma

kermit the frog



kermit the frog


Yüzük parmaklarıma kermit, diğer parmaklarıma sinek yaptım ben. Kermitin zemini için 2 kat siyah oje sürdüm. Diğer parmaklarıma da Golden rose 207 numaralı ojeden sürdüm. Sinek için de buradan buyrun. 


Golden rose 207 numaralı oje ile kermitin kafasını yaptım. 2 kat sürdüm ojeyi rengi daha iyi belli olsun diye. Siyahın üzerinde renk çok zor belli olduğundan altına beyaz oje sürmek daha güzel olabilir, ama ben üşendim ona.


Nivea turbo color 12 numaralı kırmızı oje ve ince uçlu fırça ile kermitin ağzını yaptım. Dalgalanan kısımlara bir kat daha sürdüm.


Kırmızı oje tamamen kuruduktan sonra, ayn ojeye beyaz karıştırarak dilini yaptım.


Beyaz oje ve ince uçlu fırça ile gözlerini yaptım.


Siyah oje ve ince uçlu fırça ile gözbebeklerini yaptım. Nokta olan kısmını yapmak kolay oldu ama kenarındaki çizgileri fırçayla çok düzgün yapamadım. Beyaz oje tamamen kuruduktan sonra kalemle yapılırsa daha düzgün olabilir.

bunlar da kullandığım ojeler
Son olarak; üzerine bir kat matlaştırıcı oje sürdüm. Parlak halinden daha güzel oldu bence. Matlaştırıcı oje bu tür desenlerde parlatıcıdan çok daha başarılı oluyor bana kalırsa, hatta anlayamadığım bir şekilde desenin hatalarını da kapatıyor.


Renkli tırnaklar dilerim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder