3 Eylül 2011 Cumartesi

gradient


gradient

Geçişli oje resimlerini sürekli görüyodum, ojeleri kat kat sürerek yapmaya çabalıyordum ama hiç bir şeye benzemiyordu. Bazı sitelerde sünger oje baskı tekniğini gördüm, bir de bunu deniyim dedim, bir kaç denemeden sonra başarılı oldu. Başka renklerini de denicem bunun, yapması da eğlenceliymiş.


Zemini için Golden rose 54 numara mor oje sürdüm. Üzerini süngerle geçişli olarak koyulaştırıcağım için tek kat sürdüm.

Bildiğimiz bulaşık süngerini küçük parçalara keserek kullandım ben. Kağıda aynı mor ojeden bir kaç damla damlattıktan sonra süngeri buna batırdım. Süngerdeki fazlalıkları kağıda bir kaç kere dokundurarak azalttım ki tırnağımı direk mor yerine biraz boşluklu boyasın.

Tırnağın dibinden 2 milim kadarlık kısma oje denk gelmeyecek şekilde süngeri dokundurarak uç kısımları koyulaştırdım.

Bu sefer flormar supershine serisi U08 numaralı oje ile tırnağın dibinden 5 milim kadarlık kısma oje denk gelmeyecek şekilde süngeri dokundurarak uç kısımları koyulaştırdım.

Son olarak Essence color&go mor oje ile tırnağın dibinden 8 milim kadarlık kısma oje denk gelmeyecek şekilde süngeri dokundurarak  en uç kısımları koyulaştırdım.

En son olarak bir kat parlatıcı oje sürdüm. Sürülmeyince mat gibi sürüyor ama parlatınca renk geçişleri daha belli oldu.

bunlar da kullandığım ojeler

Süngerle baskı yaparken her katın tamamen kuruması gerekiyor, yoksa oje dağılıp öteki katla karışıyor. Ben birazcık sabırsız davranıp kurumadan yaptım pek sevimsiz ve karışık oldu, inat edip kurumasını bekleyince daha başarılı sonuç alabildim.


Renkli tırnaklar dilerim :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder