31 Ağustos 2011 Çarşamba

baykuş oje


baykuşlarım

 Bir sitede gördüğüm baykuş resmini tırnaklarıma uyguladım :)  Zemini için flormar true color serisi siyah oje kullandım. Oje çok yoğun olduğundan tek kat yeterli oluyor.

Renkli kısmını yapmadan önce altına beyaz ojeyle desenini çizdim. Beyazın üzerinde renkler daha canlı duruyor. Goldenlayd beyaz oje kullandım. İnce uçlu fırçayla kenarlarını çizdikten sonra kalın uçlu fırçayla boyadım.

Beyaz oje tamamen kuruduktan sonra üzerine Flormar neon colors serisi N008 numaralı ojeden sürdüm.
Beyaz oje ile  kalın fırçayı dik olarak tutup ucunu tırnağa dokundurarak baykuşun gözlerini yaptım.

Gagası için Flormar 420 numaralı oje kullandım. Bu ojeyi 2 kat kullanmak daha güzel sonuç veriyor.
Göz kısmının beyazı tamamen kuruduktan sonra içine siyah oje ile gözbebeklerini yaptım. Beyaz tamamen kurumadan yapınca siyahla karışıp bulanık bir şekil alıyor, bu yüzden kurumasını sabırla beklemek lazım :)

Vücudunu da siyah oje tamamen kuruduktan sonra ince uçlu fırça ve pembe oje ile  v ile  şekli arası bir şekilde süsledim.


bunlar da kullandığım ojeler

Bir de ;


Ben her parmağıma farklı renk yaptım. Yeşil için; Flormar neon serisi yeşil oje, turuncu için; Flormar nail art serisi NA03 numaralı oje, mavi için; claire's 40 numara oje kullandım.


Renkli tırnaklar dilerim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder